ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕ ΑΚΡΥΛΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΜΒΑ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Ζωγραφική… Δεν υπάρχει κάτι πιο χαλαρωτικό, πραγματικά..

Στην προσπάθεια μου να φτιάξω έναν πίνακα σαν τον εικονιζόμενο, έψαξα πληροφορίες σχετικά στο internet, σε forums που αφορούν τη ζωγραφική και λίγα πράγματα βρήκα. Πήρα συμβουλές από γνωστούς που έχουν ασχοληθεί σχετικά.

Ως αρχάρια στον τομέα, αποφάσισα να δώσω συμβουλές σε όποιον προσπαθήσει μόνος του να ζωγραφίσει σε καμβά.

Στον καμβά μπορούμε να ζωγραφίσουμε με αρκετούς τρόπους, γνωστότεροι και πιο συνηθισμένοι είναι με λάδια (ελαιογραφία) και με ακρυλικά χρώματα. Ως αρχάρια προτίμησα τα ακρυλικά χρώματα, γιατί αυτό με συμβούλευσαν οι γνώστες του sport για το επίπεδό μου.

Αρχικά, επιλέγουμε το έργο που θα ζωγραφίσουμε. Για αρχάριους καλό θα είναι να επιλεχθεί ένα έργο αφηρημένης τέχνης, λόγω του ότι δεν απαιτείται τρομερή γραμμικότητα, λεπτές γραμμές και δυσκολίες. Με λίγο διάβασμα στο internet , ανακάλυψα ότι ακόμα και ο Wassily Kandinsky (αγαπημένος ζωγράφος), έκανε μελέτη χρωμάτων και αυτή η μελέτη αποτελεί και ένα από τα πιο όμορφα κατά τη γνώμη μου έργα του (είναι ο παραπάνω πίνακας: Farbstudie).

Πάμε σε πιο πρακτικού τύπου συμβουλές..

Προμηθευόμαστε τον καμβά από μαγαζί (με είδη hobbies, π.χ. ΠΛΑΙΣΙΟ). Εάν θέλουμε να ζωγραφίσουμε σε καμβά, καλό είναι να περάσουμε πρώτα ένα χέρι gesso. Το gesso είναι μία βάση στην ουσία, που καθιστά  το τελάρο μας έτοιμο για να δεχτεί το ακρυλικό χρώμα. Προσωπικά δεν το χρησιμοποίησα γιατί το τελάρο που χρησιμοποίησα είχε ήδη την επίστρωση αυτή. Το τελάρο είναι της εταιρίας Winsor (δεν το αναφέρω για λόγους διαφήμισης, απλά για βοήθεια σε όσους ψάξουν να κάνουν κάτι παρόμοιο). Τα χρώματα που προμηθεύτηκα ήταν ακρυλικά, η κασετίνα της Winsor και πάλι από το ΠΛΑΙΣΙΟ, συν το μαύρο γιατί δεν περιέχεται. Πινέλα που χρησιμοποίησα ήταν δύο πλακέ, ένα μεγάλο και ένα πολύ ψιλό για τις λεπτομέρειες.

Στη συνέχεια, τοποθετούμε μουσαμά ή χαρτί εφημερίδας στο έδαφος για να μη λερώσουμε το χώρο μας και σίγουρα φοράμε ότι πιο πρόχειρο ρούχο έχουμε γιατί δεν είναι ένα hobby που το κάνεις φορώντας τα καλά σου…

Με ένα μαλακό μολύβι, χαράζουμε τις επιφάνειες, στη συγκεκριμένη περίπτωση γραμμές τετραγώνων και κύκλων. Αν δεν είμαστε αρκετά επιδέξιοι, όπως εγώ, χρησιμοποιούμε καμπυλόγραμμα για τις καμπυλότητες, διαβήτη για τους κύκλους, και χάρακα για τις ευθείες. Ιδιαίτερα χρήσιμο μου φάνηκε το σχεδιαστικό ταυ, σε περίπτωση που έχουμε να κάνουμε με μεγάλες ευθείες. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή μην ακουμπάμε πάνω στον καμβά τις ήδη υπάρχουσες γραμμές γιατί σβήνουν πάρα πολύ εύκολα. Καλό είναι να μην κάνουμε και άπειρα σβησίματα, γιατί λερώνεται και ο καμβάς και δεν απορροφάται εύκολα σε εκείνα τα σημεία το χρώμα.

Για τα χρώματα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυγοθήκη για την ανάμειξη, αν δεν έχουμε την ειδική θήκη. Καλό είναι και ένα ποτηράκι με νερό να βρίσκεται δίπλα μας. Από το μαγαζί που προμηθεύτηκα τις βαφές, μου είπαν ότι τα ακρυλικά χρώματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε ανακατεμένα με νερό, είτε ανακατεμένα με ειδικά υλικά που αργούν να στεγνώσουν τα χρώματα, είτε σκέτα. Για το ανακάτεμα αποφάσισα να χρησιμοποιήσω νερό, γιατί αδιάλυτο με δυσκόλευε στο άπλωμα. Με ένα πινέλο έριχνα νερό από το ποτήρι στην αυγοθήκη και με ένα άλλο έριχνα το χρώμα από το σωληνάριο και τα ανακάτευα για αρκετή ώρα.

Τα βασικά χρώματα που χρησιμοποιούνται στη ζωγραφική είναι το κόκκινο, το κίτρινο και το μπλε. Το λευκό και το μαύρο είναι για το πιο ανοιχτό και το πιο κλειστό της κάθε απόχρωσης. Έκτος από αυτά μπορούμε να κάνουμε αναμείξεις για να πετύχουμε τα υπόλοιπα χρώματα, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

Για παράδειγμα, αν θέλουμε να πετύχουμε το μωβ, αναμειγνύουμε το κόκκινο με το μπλε, και αν βγει πολύ σκούρο, ανακατεύουμε και με λίγο άσπρο.

Αφού τελειώσουμε με τα χρώματα, καλό είναι να περάσουμε τον πίνακα ένα βερνίκι για την καλύτερη συντήρησή του. Αυτό γίνεται μετά από μέρες, αφού είναι πλήρως στεγνός ο πίνακας. Από όσο ενημερώθηκα υπάρχουν διαφόρων ειδών βερνίκια στο εμπόριο, όπως:

– βερνίκι ματ

– βερνίκι γυαλιστερό

– βερνίκι για να μοιάζει με ελαιογραφία

– βερνίκι για να μοιάζει πεπαλαιωμένο.

Το τελικό αποτέλεσμα βγήκε σε εμένα τουλάχιστον εντυπωσιακό. Επλίζω να βοήθησει όποιον επιχειρήσει να κάνει κάτι αντίστοιχο!

Καλές ζωγραφικές!!

[via]

Tags:

  • ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΠΟΡΤΑΙΤΟ Αν ήμουν animation , θα ήμουν Νίντζα. Αν ήμουν πίνακας, θα ήμουν έργο του Νταλί. Αν ήμουν ταινία, θα ήμουν το “Revenant”. Αν ήμουν φαγητό, θα ήμουν….μια πιρουνιά από όλα. Αν ήμουν ρούχο, θα ήμουν ένα πετροπλυμένο jean. Αν ήμουν βιβλίο, θα ήμουν ηρωίδα του Τομ Ρόμπινς. Αν ήμουν άρωμα, θα ήμουν Musk. Αν ήμουν κτίριο, θα ήμουν αιωρούμενο. Αν ήμουν αντικείμενο , θα ήμουν μικροσκόπιο. Αν ήμουν εποχή, θα ήμουν στο μέλλον. Είμαι η Έλενα Θεοδωρίδου. Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, όπου σπούδασα Εφαρμοσμένη Πληροφορική και εργάζομαι πάνω στην εικόνα, στο κείμενο, στην ιδέα. Μεγάλωσα παίζοντας άπειρα ηλεκτρονικά παιχνίδια, χαζεύοντας φωτογραφίες, συμμετέχοντας σε αγώνες ταχύτητας σε πατίνι και ζω από θαύμα. Τώρα πια το πατίνι έγινε βέσπα, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια εργαλείο δουλειάς, οι φωτογραφίες εργασιακό περιβάλλον. Και ναι, με τους ρυθμούς μου εξακολουθώ να ζω από θαύμα!

  • Show Comments (0)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

Ads

You May Also Like

Back To The Street

Man bun bespoke freegan, kitsch retro ethical banh mi williamsburg drinking vinegar sustainable heirloom ...

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Η φωτογραφία είναι το πλέον διαδεδομένο μέσο του αιώνα μας. Αποτελεί ένα είδος «γλώσσας» που επιτρέπει ...

Evening Simplicity

Man bun bespoke freegan, kitsch retro ethical banh mi williamsburg drinking vinegar sustainable heirloom ...

On The Right Track

Man bun bespoke freegan, kitsch retro ethical banh mi williamsburg drinking vinegar sustainable heirloom ...

Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Μπαίνοντας σε ένα χώρο με χρώματα και παιδικές ζωγραφιές, όλο αυτό μοιάζει σαν ένα ...

Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΕΝΑ ΧΟΜΠΥ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!

Εκφραστείτε ελεύθερα με τη ζωγραφική! Από τις προϊστορικές σπηλιές μέχρι τη σύγχρονη πραγματικότητα, η ...